packa!!!

Nu har jag kommit hem. Vi hann med tandläkarn, lunch och två vändor i Lidingö C. Jag köpte underställ och ny tandborste, haha *behövdes* Tandläkarn gick bra. Men dom satte en sån där grej som spänner upp hela käften och de gjorde ganska ont eftersom att jag har jättetorra läppar och så. Första februari ska jag dit och spänna.... :'( Vill inte!! Asso, man har så sjukt ont iblnad. Men vill man va fin så ;)

Nu ska ja sätta igång med paackningen. Åker ju till Göteborg imorn!!! Ska bli skit kul! Först ska vi va hos Kärnsund (kompisar) i två nätter o ha de bäst. Saknar er sjukt mkt. Sedan ska vi sova hos kusinerna i en natt. Inte lika kul. HAHA!! Nee, men dom e ganska små. Men dom e väll söta ;D

Måstte börja nu, ska på på träning sedan. Har inte tränat någonting på hela jullovet! Elr jag och Sara har varit och gymmat en gång... Usch! Inte okej :P Men nu e de träning snart iaf ;) 

Kram <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0