01 - 01 - 10 :P

Halojsan =)

Gud vad jag e trött. Vi kom inte hem så jättesent igår, typ halv 3 elr nåt? Vet faktiskt inte.

Det var iaf god mat i så. Inte jättekul. Det var lixom ingen av barnen som sa något så... Aja. Jag pratade iaf i tele med några av kompisarna, men till er andra: GOTT NYTT ÅR! ;D Efter tolv så gick alla in o så. Då gick alla barn upp o spelade Xbox?? Lixom, socialt? Men jag dansade iaf me mamma ;) :P

Idag ska jag ta det lugnt. Har duschat o så där.


Juste. Det blev ju som sagt paljettightsen, ett vitt linne och OccMolly bluden igår. Jag lockade håret oxo. Det tog typ en timme´och blev jättefint. Men när vi skulle gå så snöade det så det höll typ en kvart... Kul lixom. Aja, det var fint en stund iaf ;) Kommer bilder sen om jag fattar hur man ska koppla in mobilhelvetet i datorn ;)

Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: eve <3

var gick du in någonstans? ^^ XD hahahahahha skoja

2010-01-01 @ 17:32:12
URL: http://dawnandeve.blogg.se/
Postat av: philippa

hahahahahahahahahaa!!!

2010-01-01 @ 19:27:32
URL: http://babyph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0