Snart 2010

Tänk vad konstigt att bara skriva en nolla när man skriver det! Gud! Är det bara jag som tycker det? Man skriver ju 2009 med 2 nollor, så det blir ju urkonstigt... Haha.

Nu ska jag iaf snart ta och fixa mej. Jaa, när det är lov och så så äär inte jag så bra på att göra det. Blir ju lätt att man sitter i pjamas hela dagen.. Menmen. Jag kanske tar en dusch oxo, men jag tror inte att jag orkar tvätta håret coh så. Egentligen skulle vi inte göra nåt ikväll men nu ska vi tydligen hem till mammas kompis. Deras barn e ganska små, men det skulle komma dit några killar som var lika gamla som mejj så vi får hoppas att dom e roliga elr vad man ska säga. Vem vet? Dom kanske e skitsnygga?? ;)

Jaa, vad ska man ha på sejj ikväll då?? Jag har ju inte köpt något. Kanske tar mina paljettights och OddMolly blusen. Tycker ni att man måste ha klänning på nyår?

Nee, får väll hitta på nåt, hare grymt ;)

Kommentarer
Postat av: eve <3

men man skriver ju 2010 de e ju 2 nollor ;D ,, ha paljett tightsen och odd molly blusen!! =D skit snyggt

2009-12-31 @ 14:26:05
URL: http://dawnandeve.blogg.se/
Postat av: philippa

haha, jaa. men inte i rad ;) aa, jag ska ha de har bestämmt mej nu :P <3

2009-12-31 @ 14:48:30
URL: http://babyph.blogg.se/
Postat av: grodan

Det låter fint! Klänning funkar ju oxå alltid :P

2009-12-31 @ 15:55:53
Postat av: eve <3

okej XD <3

2009-12-31 @ 17:10:53
URL: http://dawnandeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0