Julklappar!

Hejsan. Gud vilken jul! FIck så himla bra julklappar! Fattar inte folk som säger att julklapparna inte spelar så stor roll. Va e de för skitsnack lixom? Asso, de e klart. Dom e inte livsviktiga. Men de e ju kul med julklappar!! Däremot är det inte jätte viktigt vad det är, men det är ju julklapparna man är spänd för lixom! Elr är det bara jag som tycker de? :/ Aja, jag fick iaf jättefina julklappar:

♥ En ny mobil, HTC tatto
♥ Pengar
♥ Svarta paljett tights från bik bok
♥ Svarta sammets tights från Vila
♥ En tröja från Vila
♥ Grå hood från Somewear
♥ Hårför från Björn Axén
♥ Läder armband från Tomas Sabo
♥ Berlock med ett P från Tomas Sabo
♥ Ett par örhängen
♥ Ansikts rengörings gel och ansikts creme
♥ Svart nagellack
♥ Nagelgrejer
♥ Wii sports resort
♥ Träningsväska från Adidas

 Se hela bilden 












Hihi, mycket klappar =) Till mamma och pappa hade jag och bror köpt en juice maskin!! Ascool., och shit va god juice det blir i den! :P Bror fick ett linne från somewear =)




Nu ska jag gå in och duscha, sedan ska jag måla naglarna :P Blir en lugn dag idag.

kramis kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0