Höll nästan på att glömma.

Skrev jag i bloggen att jag och pappa var i stan i... tisdags och köpte ny jacka?? Det gjorde jag iaf. Vi var ju först på (i?) Täby-dentrum, men där fanns ju inte ett jävla skit förrutom fjollräven, men de va för dyrt. Men i tisdags åkte jag och pappsen i Åhlens istället. Där fanns det inte heller nåt, men när vi skulle gå ut, så hängde den där, som om det var meningen att jag skulle köpa den (haha). Det fanns bara en kvar och den var i min storlek, och den var snygg!! Fatta, oddsen på det lixom?? Haha. Men iaf. Det är en röd WESC. Den e ascool. Kanske kommer upp en bild snart, men jag e ju lite lat när det gäller sånt så jag ska kolla om jag kan hitta nån bild, hehe :P


Aja, de här e btw inlägg nr. 150. om ni vill veta ;)

Kommentarer
Postat av: eve<3

asså jag e grymt avundsjuk =/ vill oxå ha en sån ... bajsbarn dom e skitsnygga ^^ om det e sån man har utomhus? =P

2009-12-31 @ 17:12:49
URL: http://dawnandeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0