a dustland fairytale

Hej hej, slaskväder! Usch! Inte okej asso!? :P

Idag var jag och pappa i Täby centrum och kollade på jacka, det fanns verkligen ingenting!! Iaf inte till okej pris. Provade en fjällräven, den va faktiskt snygg. Brukar itne tycka dom e snygga, men den här färgen va de xD

Aja, vi åt iaf god lunch - kycklingspett i jordnötssås o ris, mumsy!!

Nu har jag pratat me Line i typ 40 minuter, haha... dyrt? Hon och några andra skulle på en träning imorgon, men jag tror inte att jag kan för jag e typ sjuk. Elr min hals e inte prima precis. Tappade nästan rösten igårkväll och idag har jag inte kunnat prata så mycket. Kanske itne så smart att prata i tele så länge?? Haha, men vi får se om jag mår bättre. =)


Här kommer iaf dagens låt, undebar. Oxo en sån låt som jag hade glömt. Kökre över skivan på mobilen o så lyssnade jag så kom den här låten upp, drogade verkligen den i våras -.- Okej, jag drogade héla skivan... länge. Typ 2 måndaer var det de enda jag lyssnade på xD

Men men, en av mina favoriter iaf.

A dustland fairytale med älskade The killers. (Btw, e de bara jag som tycker att sångaren e sjukt sööt? Hehe)


Själva musiken börjar ungefär en minut in på klippet ;)

 


Nää, nu ska jag kolla på TV, hare bääst :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0